Patrik Pham

Bachelor's thesis

Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ

Event Marketing as a Brand Building Tool for a Given Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, dále na vlivy působící na spotřebitele, přes event marketing, až po význam bran-du a brandbuildingu. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně značky Red Bull. Analýza je pro-váděna na základech stanovených v teoretické …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of event marketing, as a tool for brandbuilding of the brand. The theoretical part of the work is focused on the definition of basic con-cepts, as well as the influences acting on consumers, through event marketing, to the im-portance of brand and brandbuilding. The practical part is devoted to the analysis of the brand, specifically the Red Bull brand. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martin Kazík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pham, Patrik. Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications