Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ – Patrik Pham
Patrik Pham
Bachelor's thesis
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Event Marketing as a Brand Building Tool for a Given Brand
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, dále na vlivy působící na spotřebitele, přes event marketing, až po význam bran-du a brandbuildingu. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně značky Red Bull. Analýza je pro-váděna na základech stanovených v teoretické …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of event marketing, as a tool for brandbuilding of the brand. The theoretical part of the work is focused on the definition of basic con-cepts, as well as the influences acting on consumers, through event marketing, to the im-portance of brand and brandbuilding. The practical part is devoted to the analysis of the brand, specifically the Red Bull brand. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Martin Kazík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PHAM, Patrik. \textit{Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/9o4ap1/.
Jak správně citovat práci
Pham, Patrik. Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Gabriela Bílková -
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
Katarína Ďurišová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
Anh Tung Vu -
Vnímání značky Red Bull
Tereza Svobodová -
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
Ondřej Siuda -
Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull
Lukáš Černý