Bc. Lucie Prosková

Master's thesis

Uvedení nového média na trh a jeho fungování - případová studie projektu Naše adresa

The introduction of new media on the market and its functioning - a case study of the project Our address
Abstract:
Práce hovoří o počátečním uvedení média na trh, konkrétně týdeníku Naše adresa a dalších segmentů projektu. Věnuje se i jeho následnému fungování na mediálním trhu. Popisuje strategii, zacílení média a posílení značky při další činnosti projektu. Hovoří tedy o další podpoře značky, nejen ve čtenosti ale i fungování dalších nezbytných součástí projektu. Zaměřuje se také na specifický přístup ke komunitám …more
Abstract:
The work tells of the initial placing on the media market, namely the address of our magazine and other segments of the project. He is also the subsequent operation of the media market. It describes a strategy targeting the media, and strengthening the brand in other project activities. He speaks thus further promote the brand, not only in readership, but also the functioning of other vital components …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní