Uvedení nového média na trh a jeho fungování - případová studie projektu Naše adresa – Bc. Lucie Prosková
Bc. Lucie Prosková
Diplomová práce
Uvedení nového média na trh a jeho fungování - případová studie projektu Naše adresa
The introduction of new media on the market and its functioning - a case study of the project Our address
Anotace:
Práce hovoří o počátečním uvedení média na trh, konkrétně týdeníku Naše adresa a dalších segmentů projektu. Věnuje se i jeho následnému fungování na mediálním trhu. Popisuje strategii, zacílení média a posílení značky při další činnosti projektu. Hovoří tedy o další podpoře značky, nejen ve čtenosti ale i fungování dalších nezbytných součástí projektu. Zaměřuje se také na specifický přístup ke komunitám …víceAbstract:
The work tells of the initial placing on the media market, namely the address of our magazine and other segments of the project. He is also the subsequent operation of the media market. It describes a strategy targeting the media, and strengthening the brand in other project activities. He speaks thus further promote the brand, not only in readership, but also the functioning of other vital components …víceKlíčová slova
Značka trh média komunikace marketing reklama podpora prodeje osobní prodej hyperlokální internet tisk sociální sítě komunity výzkum dotazníkové šetření konkurence společnost projekt Naše adresa týdeník webový server kavárna akce Brand communication advertising sales promotion personal selling Hyperlocal printing social networking community research survey competition company project weekly newspaper Web site cafe event
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a517j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup