Mgr. Pavlína Tesařová, Ph.D.

Disertační práce

Sprachliche und außersprachliche Mittel der Werbung - Vergleich der deutschen und japanischen Werbung

Linguistic and Extra Linguistic Means of Advertising - Comparison of German and Japanese Advertising
Abstract:
The topic of this dissertation is “Linguistic and Extra Linguistic Means Used in Advertising: Comparison of German and Japanese Advertisement.” A set of 290 TV advertising spots (145 German and Japanese advertisements, respectively) broadcasted between 2005 and 2015 is analysed on the basis of cultural dimensions as defined by Geert Hofstede (qualitative comparative linguistic analysis). The advertisements …více
Abstract:
Tématem předložené dizertační práce jsou „Jazykové a mimojazykové prostředky reklamy: srovnání německé a japonské reklamy“. Na základě kulturních dimenzí definovaných Geertem Hofstedem je korpus 290 (145 německých a 145 japonských) televizních spotů vysílaných mezi lety 2005 až 2015 podroben kvalitativní srovnávací jazykové analýze. Reklamy jsou rozděleny do pěti kategorií: potraviny a nápoje, léky …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 1. 2016
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
  • Oponent: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D., Mgr. Igor Pruša, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta