Theses 

Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace – Bc. Robert Novotný

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Robert Novotný

Bakalářská práce

Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace

Product Placement and its use in integrated marketing communication

Anotace: Práce se zabývá Product Placementem v českém a americkém prostředí. V první části práce je vysvětlen pojem Product Placement, historický vznik a právní úprava. Druhá část práce se zabývá konkrétním filmovým snímkem Transformers. Snímek je podroben analýze a vyhodnocení. V práci je použit nový pojem autora „Main Product Placement“. Třetí část práce se zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření o Product Placementu u vzorku respondentů.

Abstract: Bachelor thesis is about Product Placement in Czech republic and America. The first part explains the concept of Product Placement, historical origin and legislation. The second part is about Product Placement in Transformers movie. Movie is analyzed and evaluated. The thesis used a new concept of author „Main Product Placement“. The third part is about evaluation questionnaire on Product Placement on a sample of respondents.

Klíčová slova: Product Placement, Main Product Placement, marketing, Transformers, Hasbro, film, movie

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 18. 4. 2019 20:43, 16. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz