Analýza komunikační schopnosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Eva Bláhová Ostrezi
Bc. Eva Bláhová Ostrezi
Master's thesis
Analýza komunikační schopnosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Analysis of the communication skills of students with special educational needs
Abstract:
Teoretická část vychází z odborných publikací zabývajících se vývojem řeči, komunikace, tělesným vývojem, rozvojem motoriky. Jsou zde zpracovány také informace o percepci a kognici dětí mladšího školního věku. Dále v této části nalezneme základní informace o žácích se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně o specificky narušeném vývoji řeči, dyslálii, sluchovém postižení, Downově syndromu a …moreAbstract:
The theoretical part is based on scientific publications dealing with language development, communication, physical development, motor development. There are also processed the information on perception and cognition of primary school children. Next this section provides basic information on pupils with special educational needs, specifically for specifically impaired speech development, dyslalia, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hroeb/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2016
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLÁHOVÁ OSTREZI, Eva. \textit{Analýza komunikační schopnosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/9oq4g5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ