Mgr. Soňa Hemalová
absolventská práce studenta CŽV
Výuka čtení na počátku školní docházky
Teaching reading at the beginning of school
Abstract:
Závěrečná práce se zaměřuje na přehled současných metod používaných ve výuce elementárního čtení. Teoretická část práce obsahuje přehled několika vybraných slabikářů z naší historie a také přehled vývoje výukových metod čtení z historie až po současnost. Praktickou část tvoří sborník k výuce jednotlivých hlásek. Výzkumná část práce obsahuje šetření, zda je možné využít sborník k výuce elementárního …moreAbstract:
The final thesis focuses on an overview of current methods used in the teaching of elementary reading. The theoretical part of the work contains an overview of several selected syllabaries from our history as well as an overview of the development of teaching methods of reading from history to the present. The practical part consists of a collection for teaching individual voices. The research part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jana Johnová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEMALOVÁ, Soňa. \textit{Výuka čtení na počátku školní docházky}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/9ork50/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hemalová, Soňa. Výuka čtení na počátku školní docházky. Liberec, 2022. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and Educationceloživotní / field:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Rozšiřující studium učitelství pro 1. st. ZŠ
Theses on a related topic
-
Živá toponyma v městské části Brno-Tuřany
Alexandr Burian -
Živá toponymie ve Valticích
Ludmila Rakovská -
Návrh a realizace projektu ze zdrojů EU Živá škola-živá voda v obci Modrá
Lenka TURECKÁ -
Živá instalace 1948-1968-2018 (Letní projekt '8', divadlo Continuo)
Lenka Řezníčková -
Subjektivně vnímaný postoj žáků vůči meziskupinovému kontaktu probíhajícímu v rámci vzdělávacího programu Živá knihovna
Vladimír Matoušek -
Živá knihovna - multimediálny projekt pre brnenskú skupinu Amnesty International
Nikola Sadloňová -
Podpůrné aspekty u pozůstalých vyrovnávajících se se smrtí blízkého člověka
Alžběta Slavík Živá -
Živá periodická soustava prvků
Veronika BAKOŠOVÁ