Strategické řízení regionální značky - region Český ráj – Bc. Pavlína Charvátová
Bc. Pavlína Charvátová
Master's thesis
Strategické řízení regionální značky - region Český ráj
Management of the regional brand - Český ráj region
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, zdali charakteristika značky Regionální produkt Český ráj odpovídá představám spotřebitelů, s čímž souvisí jejich povědomí o regionálních značkách.Součástí cíle práce jsou i cíle jednotlivých šetření, k nim se řadí: identifikace aktivit výrobců spojených s budováním pozice regionální značky, určení pozice zvolené regionální značky v daném mikroregionu a návrh strategie …moreAbstract:
The thesis aims to determine whether the characteristics of the mark Regional Product of the Czech Paradise is responsible consumers, which is related to their awareness of regional brands.Part of the work are the objectives of each survey, it includes: identification of the activities of producers associated with building a regional brand positions, determine the position of elected regional brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHARVÁTOVÁ, Pavlína. \textit{Strategické řízení regionální značky - region Český ráj}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/9oy8gl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights