Bc. Matěj Šimek

Diplomová práce

Počítačová hra jako forma marketingové komunikace

Computer Game as a Form of Marketing Communication
Anotace:
Tato práce pojednává o jednotlivých formách marketingu v počítačových hrách. V teoretické části je definována hra jako taková, její klasifikace a možnosti využití v rámci marketingových aktivit. Jsou představeny jednotlivé žánry, historický vývoj a především samotná počítačová hra jako forma marketingové komunikace. V praktické části je prove-den marketingový výzkum zaměřený na vnímání této formy komunikace …více
Abstract:
This thesis deals with the various types of marketing in video games. In the theoretical part there is giving a definition of a game, classification of a game and possibilities of using in the marketing communications. The video game genres are defined, history and video game itself like a form of marketing communication. The practical part is about the marketing research which was realized for this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šimek, Matěj. Počítačová hra jako forma marketingové komunikace. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace