Zavádění nového produktu na trh – Bc. Lucie Kratochvílová
Bc. Lucie Kratochvílová
Master's thesis
Zavádění nového produktu na trh
Launching a new product on the market
Anotácia:
Diplomová práce „Zavádění nového produktu na trh“ pojednává o základních teoretických přístupech, metodách, analýzách a strategií, které používají marketingoví pracovníci v rámci uvedení nového nebo jakéhokoliv produktu na trh v praxi. Důraz je kladen na postupy zmapování zákaznického, produktového a konkurenčního trhu, na sestavení marketingových strategií a plánů a nechybí ani efektivní využití marketingového …viacAbstract:
The diploma thesis "Implementation of the new product on the market" deals with the basic theoretical approaches, methods, analyzes and strategies used by marketers as part of a new or of any product on the market in practice. Emphasis is placed on mapping procedures of customer, product, and competitive market, to build marketing strategies and plans, and there is effective use of the marketing mix …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pnucu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková