Monika KRÁLOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané jazykové školy

Marketing mix of the selected language school
Abstract:
Předložená bakalářská práce má za cíl zhodnotit marketingový mix Jazykové školy Eufrat a navrhnout doporučení pro další praxi. V první části jsou popsána teoretická východiska marketingového mixu a služeb. Následně je proveden empirický výzkum zaměřený na marketingový mix uvedené jazykové školy včetně porovnání s hlavními konkurenty. Při výzkumu byla použita PEST analýza, Porterova analýza pěti sil …more
Abstract:
The presented bachelor thesis aims to evaluate the marketing mix of the Eufrat Language School and propose recommendations for further practice. The first part describes the theoretical background of the marketing mix and services. Subsequently, empirical research focused on the marketing mix of the mentioned language school, including comparisons with key competitors, was conducted. The research utilized …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRÁLOVÁ, Monika. Marketingový mix vybrané jazykové školy. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/