Aktivizační metody ve výuce pedagogiky na střední škole – Bc. Lucie SKALICKÁ
Bc. Lucie SKALICKÁ
Master's thesis
Aktivizační metody ve výuce pedagogiky na střední škole
Activization Methods in the Pedagogy Education at Secondary School
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku aktivizačních metod ve výuce. Teoretická část se zabývá popisem a analýzou aktivizačních metod výuky a srovnáním a propojením těchto metod s frontální výukou. Na základě teoretické části je sepsaná část praktická, která se snaží pomocí dotazníkového šetření zjistit, zda jsou do výuky na střední škole aplikovány aktivizační metody.Abstract:
This diploma thesis focuses on the problematics of the usage of the activation methods in teaching. The theoretical part deals with the description and analysis of the aforementioned methods and their comparison as well as interconnection with the frontal teaching. The theoretical part serves as a basis for the following practical part. The aim of that part is, with the help of questionnaires, to find …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2012
Accessible from:: 22. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Prof. PhDr. Helena Grecmanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKALICKÁ, Lucie. Aktivizační metody ve výuce pedagogiky na střední škole. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching of Education / Education
Theses on a related topic
-
Aktivizační metody v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni Scioškol
Radek GYÜRE -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků středních pedagogických škol ve výuce vybraných předmětů
Iveta ČÍŽOVÁ -
Kritické myšlení a jeho metody ve výuce vlastivědy na 1.stupni ZŠ
Michaela MEYEROVÁ -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Využití metod kritického myšlení ve výuce ruštiny na střední škole
Tereza Sabáčková -
Podpora kritického myšlení na základní škole
Lenka Synková -
Lesní pedagogika v kontextu odborného vzdělávání k trvale udržitelnému rozvoji
Karolina Macháčková -
Lesní pedagogika jako předmět pro posouzení a hodnocení pomocí metody "flow"
Štěpánka Jouzová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights