Bc. Anzhelika Panaeva

Bachelor's thesis

Event jako nástroj integrované marketingové komunikace

Event as a tool of integrated marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na event marketing jako nastroj integrované marketingové komunikace. Cílem této práce je zachycení teoretického a praktického pojmu event marketingu. Rozbor oddělných časti event marketingových procesu a různých typu event událostí. Hlavní náplň bakalářské práce však tvoří pohled na situaci v společnosti MoneyPolo. V této části se především zaměřuji na event marketingové …more
Abstract:
This diploma focuses on event marketing as a tool of integrated marketing communication. The goal is to catch theoretical as well as practical terms of event marketing, to analyze different parts of event marketing processes and various types of events. The main content of the diploma is created by a view of the situation of the particular company MoneyPolo. This part focuses mainly on event marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication