Event jako nástroj integrované marketingové komunikace – Bc. Anzhelika Panaeva
Bc. Anzhelika Panaeva
Bachelor's thesis
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Event as a tool of integrated marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na event marketing jako nastroj integrované marketingové komunikace. Cílem této práce je zachycení teoretického a praktického pojmu event marketingu. Rozbor oddělných časti event marketingových procesu a různých typu event událostí. Hlavní náplň bakalářské práce však tvoří pohled na situaci v společnosti MoneyPolo. V této části se především zaměřuji na event marketingové …moreAbstract:
This diploma focuses on event marketing as a tool of integrated marketing communication. The goal is to catch theoretical as well as practical terms of event marketing, to analyze different parts of event marketing processes and various types of events. The main content of the diploma is created by a view of the situation of the particular company MoneyPolo. This part focuses mainly on event marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vndh6/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Klady a zápory event marketingových akcí
Markéta Kodetová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová