Event jako nástroj integrované marketingové komunikace – Bc. Anzhelika Panaeva
Bc. Anzhelika Panaeva
Bakalářská práce
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Event as a tool of integrated marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na event marketing jako nastroj integrované marketingové komunikace. Cílem této práce je zachycení teoretického a praktického pojmu event marketingu. Rozbor oddělných časti event marketingových procesu a různých typu event událostí. Hlavní náplň bakalářské práce však tvoří pohled na situaci v společnosti MoneyPolo. V této části se především zaměřuji na event marketingové …víceAbstract:
This diploma focuses on event marketing as a tool of integrated marketing communication. The goal is to catch theoretical as well as practical terms of event marketing, to analyze different parts of event marketing processes and various types of events. The main content of the diploma is created by a view of the situation of the particular company MoneyPolo. This part focuses mainly on event marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vndh6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Klady a zápory event marketingových akcí
Markéta Kodetová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová