Připravenost učitelů 1. stupně ZŠ k rozvoji digitálních kompetencí žáků – Bc. Jana SALAVOVÁ
Bc. Jana SALAVOVÁ
Diplomová práce
Připravenost učitelů 1. stupně ZŠ k rozvoji digitálních kompetencí žáků
The readiness of primary school teachers to develop pupils´ digital competences
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit úrovně digitálních kompetencí učitelů vyučujících na 1. stupni vybrané ZŠ. Tito učitelé dosáhli v průměru úrovně B1 (Praktik), dle rámce digitálních kompetencí DigiCompEdu, data byla získána prostřednictvím českého nástroje Učitel 21. Úroveň digitálních kompetencí zkoumaného vzorku byla porovnána s délkou praxe vybrané skupiny, kde z tohoto srovnání vyšli lépe učitelé …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to determine the levels of digital competences found in teachers, which are teaching the 1st through 5th grade of a selected elementary school. On average, these teachers achieved level B1 (Practitioner), according to the DigiCompEdu - framework of digital competences, the data was obtained through the Czech tool Učitel 21. The level of digital competence of the examined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SALAVOVÁ, Jana. Připravenost učitelů 1. stupně ZŠ k rozvoji digitálních kompetencí žáků. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Názor rodičů na využívání digitálních technologií ve výchově dítěte ve věku do šesti let
Jolana Svadbíková -
Digitální technologie ve školních družinách
Petra BALLONOVÁ -
Inovativní využití digitálních technologií ve vzdělávání ve ŠKODA AUTO a.s.
Daniel Weiss -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol
Denisa JAROŠOVÁ