Připravenost učitelů 1. stupně ZŠ k rozvoji digitálních kompetencí žáků – Bc. Jana SALAVOVÁ
Bc. Jana SALAVOVÁ
Master's thesis
Připravenost učitelů 1. stupně ZŠ k rozvoji digitálních kompetencí žáků
The readiness of primary school teachers to develop pupils´ digital competences
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit úrovně digitálních kompetencí učitelů vyučujících na 1. stupni vybrané ZŠ. Tito učitelé dosáhli v průměru úrovně B1 (Praktik), dle rámce digitálních kompetencí DigiCompEdu, data byla získána prostřednictvím českého nástroje Učitel 21. Úroveň digitálních kompetencí zkoumaného vzorku byla porovnána s délkou praxe vybrané skupiny, kde z tohoto srovnání vyšli lépe učitelé …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to determine the levels of digital competences found in teachers, which are teaching the 1st through 5th grade of a selected elementary school. On average, these teachers achieved level B1 (Practitioner), according to the DigiCompEdu - framework of digital competences, the data was obtained through the Czech tool Učitel 21. The level of digital competence of the examined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SALAVOVÁ, Jana. Připravenost učitelů 1. stupně ZŠ k rozvoji digitálních kompetencí žáků. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Názor rodičů na využívání digitálních technologií ve výchově dítěte ve věku do šesti let
Jolana Svadbíková -
Digitální technologie ve školních družinách
Petra BALLONOVÁ -
Inovativní využití digitálních technologií ve vzdělávání ve ŠKODA AUTO a.s.
Daniel Weiss -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol
Denisa JAROŠOVÁ