Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky – Bc. Michaela Prváková
Bc. Michaela Prváková
Diplomová práce
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
Social advertising on the topic of environmental protection and its customer perception
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značek zaměřenou na sociální témata, konkrétně na životní prostředí. Cílem práce je na základě analýzy vybraných kampaní zjistit jejich vnímání a efekt použitých strategií na zákazníky a dále formulovat doporučení pro zvýšení efektivity. Na základě odborné literatury a dříve provedených výzkumů v této oblasti jsou nejprve vymezena teoretická …víceAbstract:
The presented thesis deals with the marketing communication of brands focused on social issues, specifically the environment. The aim of the thesis is to find out their perception and the effect of the used strategies on customers, based on the analysis of selected campaigns, and to further formulate recommendations for increasing efficiency. Based on professional literature and previously conducted …víceKlíčová slova
sociální reklama sociální marketing ochrana životního prostředí sociální marketingové kampaně pozitivní apel negativní apel vliv sociální reklamy na zákazníka rozdíly ve vnímání u generace X a Z social advertising social marketing environmental protection social marketing campaigns positive appeal negative appeal influence of social advertising on the customer differences in perception between generation X and Z
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qbu46/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Elizaveta Gunina -
American and British English Pronunciation in English Songs and Learners' Perception of the Differences
Žaneta Voldánová -
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich -
Los puntos comunes y las diferencias entre la Generación X y el tremendismo
Veronika BÍLKOVÁ -
Kvalita pracovního života generace X a Y
Bibiána Fejedelemová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl