Bc. Michaela Prváková

Diplomová práce

Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky

Social advertising on the topic of environmental protection and its customer perception
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značek zaměřenou na sociální témata, konkrétně na životní prostředí. Cílem práce je na základě analýzy vybraných kampaní zjistit jejich vnímání a efekt použitých strategií na zákazníky a dále formulovat doporučení pro zvýšení efektivity. Na základě odborné literatury a dříve provedených výzkumů v této oblasti jsou nejprve vymezena teoretická …více
Abstract:
The presented thesis deals with the marketing communication of brands focused on social issues, specifically the environment. The aim of the thesis is to find out their perception and the effect of the used strategies on customers, based on the analysis of selected campaigns, and to further formulate recommendations for increasing efficiency. Based on professional literature and previously conducted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta