Bc. Michaela Strnadová

Bachelor's thesis

CRM - Řízení vztahů se zákazníky

CRM - Customer Relationship Management
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá oblastí řízení vztahů se zákazníky. V teoretické části popisuje CRM jako souhrnný celek, vymezuje základní pojmy, strukturu, jednotlivé fáze vztahu se zákazníkem, časté problémy a také reaguje na rychlé změny dnešního prostředí. V praktické části rozebírá metody v řízení vztahů se zákazníky v mezinárodní korporaci Hogan Lovells, analyzuje jednotlivé kroky ve fázích vztahu …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with subject of Customer Relationship Management. The theoretical part describes CRM as a whole, defines the basic ideas, structure, particular phases of the relationship with customer, problems encountered and reacts to today´s rapidly changing environment. The practical part analyses methods in managing of relationship at international corporation Hogan Lovells, examines …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní