Jana Kaňková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace značky Felix

Marketing communication of the brand Felix
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky Felix. Cílem práce je provést výzkum zaměřený na povědomí o značce Felix a na loajalitu k této značce. Přínosem práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace značky. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy, jako je marketing, marketingová strategie, značka, marketingový a komunikační mix a oblast pet food. Praktická část se …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the brand Felix. The thesis aims to research Felix's brand awareness and brand loyalty. The contribution of the thesis is a suggestion to improve the marketing communication of the brand. In the theoretical part are defined key concepts such as marketing, marketing strategy, brand, marketing and communication mix and pet food sector. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Markéta Karasová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93807