Ing. Hana Demelová

Bachelor's thesis

Zelený marketing ve vybraném podniku

Green marketing - case study
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je marketingová strategie podniku působícího na trhu biopotravin. Teoretická část se zaměřuje na úvod do problematiky společenské odpovědnosti, udržitelného rozvoje, zeleného marketingu, ekologického zemědělství a eko-značení. V rámci části praktické je představen zkoumaný podnik a je provedena analýza prostředí, na kterou navazuje empirické šetření provedené pomocí …more
Abstract:
The object of the bachelor thesis is the marketing strategy of a company operating in the organic food market. The theoretical part focuses on the introduction to the topic of the corporate social responsibility, sustainable development, green marketing, organic farming and eco-labelling. The practical part presents the company and analyses its environment. Consequently, an empirical research conducted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Bc. Michal Ďuriník
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta