Analýza preferencí zákazníků – Ing. Jana Smejkalová
Ing. Jana Smejkalová
Master's thesis
Analýza preferencí zákazníků
Analysis of Customer Preferences
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Analýza preferencí zákazníků“ je analýza spotřebitelských preferencí při výběru dodavatele tepelného čerpadla. Cílem je identifikovat klíčové atributy, které hrají při rozhodování roli, a na základě těchto poznatků navrhnout doporučení. K tomu účelu byl využit kvantitativní marketingový výzkum, konkrétně metoda conjointní analýzy. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům …viacAbstract:
This thesis deals with an analysis of customer preferences in terms of supplier of heat pums. The aim of the thesis is to identify the key features of services which consumer may consider while choosing a supplier of a heat pump and on the basis of findings suggest some recommendations. For this purpose the quantitative marketing research is used, specifically the conjoint analysis. The first part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ieqwk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2016
- Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kristýna Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Kvantitativní marketingový výzkum
Jana Andrášiková -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková -
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Klára Juříčková