Ing. Barbora Havrdová

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie

Marketing Communication Mix of Selected Company - Project Study
Abstract:
Téma je v první části bakalářské práce zaměřeno na popis a vysvětlení marketingové komunikace, jako takové. Je zde popsání oboru marketingový komunikační mix a všeho co s ním souvisí. Druhá část práce seznamuje čtenáře s konkrétní firmou, na kterou se autorka soustředí. Zaměřuje se na marketingový komunikační mix firmy a následně vytváří vlastní marketingový projekt pro danou firmu.
Abstract:
The first part of the bachelors thesis is focused to describe and explanation of marketing communication, as such. It is also an explain and developed of domain of marketing communication mix and everything related to it. The second part introduces readers with concrete company. Concentrate on marketing communication mix of company and sequentially make own marketing project for this company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní