Ing. Barbora Havrdová

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie

Marketing Communication Mix of Selected Company - Project Study
Anotace:
Téma je v první části bakalářské práce zaměřeno na popis a vysvětlení marketingové komunikace, jako takové. Je zde popsání oboru marketingový komunikační mix a všeho co s ním souvisí. Druhá část práce seznamuje čtenáře s konkrétní firmou, na kterou se autorka soustředí. Zaměřuje se na marketingový komunikační mix firmy a následně vytváří vlastní marketingový projekt pro danou firmu.
Abstract:
The first part of the bachelors thesis is focused to describe and explanation of marketing communication, as such. It is also an explain and developed of domain of marketing communication mix and everything related to it. The second part introduces readers with concrete company. Concentrate on marketing communication mix of company and sequentially make own marketing project for this company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní