Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky – Bednář Bednář
Bednář Bednář
Bachelor's thesis
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Communication strategies for building and value management of a selected brand
Abstract:
Téma bakalářské práce se zabývá komunikační strategií pro budování a řízení pivní značky. Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační strategii budování a řízení hodnoty značky. Za pomoci vlastního zkoumání navrhnout doporučení pro další průběh budování této značky. V teoretické části je popsána marketingová komunikace a její nástroje. V praktické části je provedena komparativní analýza s dotazníkovým …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis deals with the communication strategy for building and managing the beer brand. The aim of the bachelor thesis is to analyse the communication strategy of building and managing the value of brand. With the help of our own research, to propose recommendations for the further process of building this brand. The theoretical part describes marketing communication and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/svt8w/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2022
- Supervisor: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEDNÁŘ, Bednář. \textit{Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/9r9pb7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová