Bednář Bednář

Bachelor's thesis

Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky

Communication strategies for building and value management of a selected brand
Anotácia:
Téma bakalářské práce se zabývá komunikační strategií pro budování a řízení pivní značky. Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační strategii budování a řízení hodnoty značky. Za pomoci vlastního zkoumání navrhnout doporučení pro další průběh budování této značky. V teoretické části je popsána marketingová komunikace a její nástroje. V praktické části je provedena komparativní analýza s dotazníkovým …viac
Abstract:
The topic of the bachelor thesis deals with the communication strategy for building and managing the beer brand. The aim of the bachelor thesis is to analyse the communication strategy of building and managing the value of brand. With the help of our own research, to propose recommendations for the further process of building this brand. The theoretical part describes marketing communication and its …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
  • Vedúci: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.