Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky – Bednář Bednář
Bednář Bednář
Bachelor's thesis
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Communication strategies for building and value management of a selected brand
Anotácia:
Téma bakalářské práce se zabývá komunikační strategií pro budování a řízení pivní značky. Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační strategii budování a řízení hodnoty značky. Za pomoci vlastního zkoumání navrhnout doporučení pro další průběh budování této značky. V teoretické části je popsána marketingová komunikace a její nástroje. V praktické části je provedena komparativní analýza s dotazníkovým …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis deals with the communication strategy for building and managing the beer brand. The aim of the bachelor thesis is to analyse the communication strategy of building and managing the value of brand. With the help of our own research, to propose recommendations for the further process of building this brand. The theoretical part describes marketing communication and its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/svt8w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedúci: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová