Karolína Matějčková

Bakalářská práce

Marketingový plán start-upové cestovní kanceláře Travelove s.r.o.

Marketing plan of the travel start-up Travelove Ltd.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zpracování marketingového plánu společnosti Travelove, provedení potřebných analýz a sestavení komunikační strategie. Práci rozděluji na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se soustředí především na sumarizaci poznatků z oblasti marketingu cestovního ruchu a rozebírá jednotlivé části marketingového plánu, které tvoří základ pro část praktickou. Ta je složená …více
Abstract:
The aim of my bachelor´s thesis is to create a marketing plan for the start-up travel agency Travelove Ltd., to make the necessary analyzes and to prepare the communication strategy. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part discusses the various aspects of the marketing plan and forms the basis for the practical part. The practical part begins with an introduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54832