Marketingový plán start-upové cestovní kanceláře Travelove s.r.o. – Karolína Matějčková
Karolína Matějčková
Bakalářská práce
Marketingový plán start-upové cestovní kanceláře Travelove s.r.o.
Marketing plan of the travel start-up Travelove Ltd.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zpracování marketingového plánu společnosti Travelove, provedení potřebných analýz a sestavení komunikační strategie. Práci rozděluji na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se soustředí především na sumarizaci poznatků z oblasti marketingu cestovního ruchu a rozebírá jednotlivé části marketingového plánu, které tvoří základ pro část praktickou. Ta je složená …víceAbstract:
The aim of my bachelor´s thesis is to create a marketing plan for the start-up travel agency Travelove Ltd., to make the necessary analyzes and to prepare the communication strategy. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part discusses the various aspects of the marketing plan and forms the basis for the practical part. The practical part begins with an introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54832
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Daniela Kolouchová
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54832
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Jaroslav Šefrna