Tinatin Kharaishvili

Master's thesis

Consumer behavior towards telemarketing

Spotřební chování vůči telemarketingu
Abstract:
Z telemarketingu se stal velký byznys a pohodlný způsob, jak úspěšné řídit obchodní záležitosti v kombinaci s nízkými náklady. Cílem práce je představit telemarketingové služby z pohledu zákazníka, analyzovat spotřební chování vůči telemarketingu v Gruzii a České republice a také zjistit jeho postojové faktory a faktory vnímání. Práce je komparativní studií a výzkum je založen na primárních datech …more
Abstract:
Telemarketing has become a big industry and convenient way of successfully managing business affairs with low costs. The aim of the thesis is to present telemarketing services from the customers point of view; analyzing what are consumer behavior towards telemarketing in Georgia and the Czech Republic, and also what are the perceptional and attitudinal causing factors of these behaviors. This is the …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Radek Tahal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46758

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities