Consumer behavior towards telemarketing – Tinatin Kharaishvili
Tinatin Kharaishvili
Diplomová práce
Consumer behavior towards telemarketing
Spotřební chování vůči telemarketingu
Anotace:
Z telemarketingu se stal velký byznys a pohodlný způsob, jak úspěšné řídit obchodní záležitosti v kombinaci s nízkými náklady. Cílem práce je představit telemarketingové služby z pohledu zákazníka, analyzovat spotřební chování vůči telemarketingu v Gruzii a České republice a také zjistit jeho postojové faktory a faktory vnímání. Práce je komparativní studií a výzkum je založen na primárních datech …víceAbstract:
Telemarketing has become a big industry and convenient way of successfully managing business affairs with low costs. The aim of the thesis is to present telemarketing services from the customers point of view; analyzing what are consumer behavior towards telemarketing in Georgia and the Czech Republic, and also what are the perceptional and attitudinal causing factors of these behaviors. This is the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46758
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46758
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová