Kristýna Nejmanová

Diplomová práce

Marketingová a komunikační strategie Městských divadel pražských

Marketing and communication strategy of City Theatres of Prague
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat marketingovou a komunikační strategii Městských divadel pražských a zhodnotit ji. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a skládá se ze sedmi kapitol. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů marketing, divadelní marketing, marketingový mix, SWOT analýza a popisuje různé formy komerčních komunikací. Praktická část je věnována analýze a zhodnocení …více
Abstract:
The aim of this master's thesis is to describe and evaluate marketing and communication strategy of City Theatres of Prague. The thesis is divided into theoretical and practical part and includes seven chapters. The theoretical part deals with defining the terms of marketing, theatrical marketing, marketing mix, SWOT analysis and describes the various forms of commercial communications. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Miloš Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54640

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod