Marketingová a komunikační strategie Městských divadel pražských – Kristýna Nejmanová
Kristýna Nejmanová
Diplomová práce
Marketingová a komunikační strategie Městských divadel pražských
Marketing and communication strategy of City Theatres of Prague
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat marketingovou a komunikační strategii Městských divadel pražských a zhodnotit ji. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a skládá se ze sedmi kapitol. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů marketing, divadelní marketing, marketingový mix, SWOT analýza a popisuje různé formy komerčních komunikací. Praktická část je věnována analýze a zhodnocení …víceAbstract:
The aim of this master's thesis is to describe and evaluate marketing and communication strategy of City Theatres of Prague. The thesis is divided into theoretical and practical part and includes seven chapters. The theoretical part deals with defining the terms of marketing, theatrical marketing, marketing mix, SWOT analysis and describes the various forms of commercial communications. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54640
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Miloš Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54640
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Marketing Communication of the Selected Company
Artem Zinovyev -
Marketing Communication
Anika Sharma -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová -
Ota Ornest a Městská divadla pražská
Barbora Vaněčková -
PROMĚNY DIVADLA KOMEDIE
Eva Suková