Čerství otcové jako uživatelé nových médií: kvalitativní sonda do uživatelských praxí – Bc. Petra Maršálková
Bc. Petra Maršálková
Diplomová práce
Čerství otcové jako uživatelé nových médií: kvalitativní sonda do uživatelských praxí
First-time fathers as users of new media: qualitative inquiry into the users' practices
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na muže – prvorodiče a na to, jaké role při formování jejich otcovské identity / role v prvních měsících života dítěte sehrávají nová média: a konkrétně pak, jakou úlohu hraje internet a exprese jejich otcovské identity na online sociálních sítích. V teoretické části nastiňuji témata související s problematikou a ukotvuji je v tradici mediálních studií. V metodologické části …víceAbstract:
Diploma thesis focuses on men – with first child and what kind of role play new media in shaping their paternal identity/role in the first months of child’s life: and specifically what role plays the internet and expression of their identity on online social networks. In the theoretical part I outline the topics related to the problem and situate them in the tradition of the media studies. In the methodological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ml0in/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Bártek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Digitální umění na online sociální síti TikTok
Monika Matulíková -
Etický problém komunikace veřejnoprávních novinářů na online sociální síti Twitter
Klára Ješinová -
Sebeprezentace a motivy užívání Instagramu
Denisa Kůstková -
Sebeprezentace uživatelů na sociální síti Facebook
Tomáš Fridrich