Specifika mezinárodního obchodu se Státem Izrael – Filip Lipenský
Filip Lipenský
Bakalářská práce
Specifika mezinárodního obchodu se Státem Izrael
Specifics of the International Trade with the State of Israel
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat mezinárodní obchod se Státem Izrael obecně a také s ohledem na specifika vůči ostatním státům. Téma mezinárodního obchodu je v úvodní kapitole rozebráno do dvou základních rovin, tedy obchodu a kulturních specifik. V obchodní části jsou zmíněny rizika, doprava, dodací a platební podmínky, vládní podpora a regulace obchodu, z kulturní části je poté dán zřetel …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyse in general and also specifically the international trade with the State of Israel. That should be done from the cultural, as well as business point of view. In the part about trade, risks, transportation, commercial and payment terms, government support/regulations are all mentioned. In the cultural part, there is emphasis set on Israeli businessman profile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lipenský, Filip. Specifika mezinárodního obchodu se Státem Izrael. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace interní interkulturní komunikace mezinárodního projektového týmu v nadnárodní společnosti
Libor Fuka -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Interkulturní komunikace v mezinárodním obchodě - ČR a Brazílie
Lea Bartáková -
Interkulturní komunikace v mezinárodní firmě
Hana Benešová -
Interkulturní komunikace v prostředí podnikání
Karolína Koudelková -
Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti
Dana Laclé -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Interkulturní komunikace – Francouzi vs. Quebečané
Kateřina Kopalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva