Michael IGARI

Diplomová práce

Marketingová strategie mobilních operačních systémů

The marketing strategy of mobile operating systems
Anotace:
Cílem této práce je analýza marketingových strategií mobilních operačních systémů. Předmětem analýzy jsou dva nejvíce zastoupené mobilní operační systémy jak v České republice, tak ve světě. Jedná se o OS Android a iOS. Další částí je sestavený marketingový mix obou mobilních platforem z veřejně dostupných informací. Marketingový mix spolu s dotazníkovým průzkumem je prioritní pro hodnocení kvality …více
Abstract:
The main objective of this work is an analysis of marketing strategies of mobile operation systems. Main two subjects of this analysis are the most used mobile operation systems in the Czech Republic but also in the world. These are the OS Android and iOS. Another part of my work is composed from a marketing mix of both mobile platform from open sourced informations. Marketing mix together with a customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

IGARI, Michael. Marketingová strategie mobilních operačních systémů. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management