Segmentace portfolia potenciálních zákazníků – Bc. Irena Krucká
Bc. Irena Krucká
Bachelor's thesis
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
The segmentation of potential client portfolio
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá segmentací portfolia potenciálních zákazníků v oblasti módy. První kapitoly teoretické části jsou věnovány marketingu, budování vztahů se zákazníky a dále cílovému trhu. Dále je pozornost věnována podmínkám, správným postupům a jiným faktorům, které jsou se segmentací úzce propojeny. Ve výsledkové části je představena společnost Luxury Bags a oblast podnikání. Následná …viacAbstract:
The bachelor´s thesis deals with segmentation of potential clients portfolio in fashion. The first chapters of the theoretical part are devoted to marketing, building relationships with customers and target market. Farther away is attention to dedicate conditions, good practices and another factors, which are in close relationship with segmentation. In the result part is introduced Luxury Bags company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xh4gm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2017
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Marketing a segmentace zákazníků v Grand hotelu v Brně
Veronika Pánková -
Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku
Kateřina Stránská -
Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku
Jiří Krása