Vyhodnocení nástrojů online propagace při uvedení nového hotelu na trh – Lucie Kotnová
Lucie Kotnová
Master's thesis
Vyhodnocení nástrojů online propagace při uvedení nového hotelu na trh
Analysis of online promotion tools used during launch of the new hotel
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá nově otevřeným pětihvězdičkovým butikovým hotelem COSMOPOLITAN v Praze a jeho nabídkou služeb. Konkrétně se zaměřuje na popis a analýzu nástrojů online propagace při uvedení nového produktu na trh. Informace získané z uvedeného seznamu zdrojů byly setříděny do sedmi kapitol. První kapitola se zabývá vymezením základních pojmů v oboru hotelnictví. Druhá kapitola se věnuje …moreAbstract:
My master s thesis deals with the newly opened luxury boutique hotel COSMOPOLITAN, situated in Prague, and its services. The work analyzes the online promotion tools used during launch of the new hotel. The master s thesis is divided into seven parts. The first part describes basic terms in the tourism and in the hotel industry. The second chapter is focused on the first and the second part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71163
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2017
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Jiřina Jenčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71163
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu