Analýza životního stylu zákazníků společnosti McDonald´s – Mgr. Alice BERANOVÁ
Mgr. Alice BERANOVÁ
Master's thesis
Analýza životního stylu zákazníků společnosti McDonald´s
Analyse the lifestyle of customers of the fast food chain McDonald's
Anotácia:
Ve své diplomové práci představuji a hodnotím současný stav společnosti McDonald´s a jejích zákazníků. Analyzuji životní styl těchto zákazníků, a to především životní styl významné cílové skupiny společnosti McDonald´s – matky s dětmi. Výzkum životního stylu, který jsem uskutečnila, byl zároveň také zaměřen na program „Go Active“. S tímto programem se v současné době společnost McDonald …viacAbstract:
The theme of my dissertation is the introduction and evaluation of the fast food chain Mc Donald's and their customers. I have analysed the lifestyle of these customers and primarily the lifestyle of one of their target groups, mothers with children. I have attempted to link my research an lifestyle with the Mc Donald's programme "Go Active". Mc Donald's is trying to fundamentally change public perception …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2750
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BERANOVÁ, Alice. Analýza životního stylu zákazníků společnosti McDonald´s. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Jan Krejčí -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Lucie Korelová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Paulína Minčičová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje zdravé výživy ve vybraném maloobchodním řetězci
Jitka Červenková