Podnikatelský záměr na zavedení nového výrobku na trh – Jindřich Balák
Jindřich Balák
Master's thesis
Podnikatelský záměr na zavedení nového výrobku na trh
Abstract:
Tato diplomová práce prezentuje návrh podnikatelského záměru pro zavedení nového výrobku z oblasti herních zařízení na trh pro konkrétní společnost ProfiGamer, s.r.o. Cílem práce je popsat tvorbu podnikatelského plánu. První část práce je zaměřena na vysvětlení pojmu podnikatelský plán, k čemu se využívá a jakou má strukturu, hlavně ve smyslu konstrukce rozpočtu plánu, a závěrů, které lze na základě …moreAbstract:
This diploma thesis presents a design of business plan for the introduction of a new product in the field gaming devices on the market for a specific company ProfiGamer, s.r.o. The aim is to describe the creation of a business plan. The first part is focused on a business plan is how it use and what the structure is, mainly for the purposes of construction of the budget plan and the conclusions, that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2015
Identifier:
http://theses.cz/id/9tfomz/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BALÁK, Jindřich. \textit{Podnikatelský záměr na zavedení nového výrobku na trh}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2015. Available from: https://theses.cz/id/9tfomz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík