Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu ovocných sirupů – Bc. Patrik Kučera
Bc. Patrik Kučera
Diplomová práce
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu ovocných sirupů
Impact of packaging and labelling on consumer buying behaviour of fruit cordials.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem obalu a jeho etikety na rozhodování členů generace Y při nákupu ovocných sirupů. Cílem této práce je identifikovat jaký vliv má vzhled obalu ovocných sirupů na nákupní chování spotřebitelů a následně navrhnout doporučení pro výrobce tohoto druhu nealkoholického nápoje. Zároveň jsou identifikovány faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu, jeho spotřební preference …víceAbstract:
This diploma thesis deals with impact of packaging and labelling of fruit cordials on purchasing decisions made by generation Y. The aim of this thesis is to identify the impact of fruit cordial´s packaging and to suggest recommendations for producers of these non-alcoholic drinks. Factors, which influence consumers during shopping, their consumer preferences along with shape, size, and material of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Packaging Design in Consumer Decision-Making
Suriya Nanthakumar -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Silvie Satrapová -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
David Joura -
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe zemiakových lupienkov
Magdaléna Lendvorská -
Vliv obalu a etikety na spotřebitelské chování na trhu piva a sladových výrobků
Matěj Rašovský -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
David Joura -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Silvie Satrapová