Kateřina Šmahelová

Diplomová práce

Nation branding jako prvek ekonomické diplomacie - španělská praxe

Nation Branding as an Element of Economic Diplomacy - Spanish Experience
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem nation brandingu v kontextu ekonomické diplomacie a je případovou studií španělské praxe. Hlavním cílem je odpovědět na otázku, zda má španělský projekt budování značky Marca Espaňa zahájený v roce 2013 pozitivní vliv na výkon ekonomické diplomacie a zda je i přes zatím relativně krátké časové období možné pozorovat nějaké výsledky. První kapitola se zabývá teoretickými …více
Abstract:
The diploma thesis deals with nation branding in the context of economic diplomacy and puts a special emphasis on Spain. The main purpose is to provide an answer to the following question: "Is the Spanish reputation-building project Marca Espaňa launched in 2013 beneficial for country's performance in economic diplomacy area and is it possible to observe any results despite a relatively short time …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
  • Vedoucí: Jana Peterková
  • Oponent: Štěpánka Zemanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49335

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie

Práce na příbuzné téma