Marketingová strategie zavedení nového produktu na trh – Bc. Martin Wojkowský
Bc. Martin Wojkowský
Diplomová práce
Marketingová strategie zavedení nového produktu na trh
Marketing strategy of introducing a new product on the market
Anotace:
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Legatio, s.r.o., která výhradně zastupuje na českém a slovenském trhu německého výrobce a prodejce potravinářských doplňků stravy, firmu Hi Tec Nutrition. Novým produktem je komplexní doplněk stravy určený především pro sportovce. Práce se zabývá problematikou návrhu vhodného marketingového řešení a postupu při zavádění nového produktu na český trh …víceAbstract:
This diploma thesis is processed for company Legatio, Ltd., which has exclusive representation on the Czech and Slovak market for the German manufacturer and distributor of food supplements, the company Hi Tec Nutrition. The new product is a comprehensive food supplement designed especially for athletes. The thesis deals with the design of an appropriate marketing solution and the procedure for launching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/d77ch/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková
- Oponent: Ing. Stanislav Pernický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová