Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ – Tereza RÝDLOVÁ
Tereza RÝDLOVÁ
Diplomová práce
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Methods of critical thinking in literary education at elementary schoool
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodami kritického myšlení ve výuce literární výchovy na 1. stupni ZŠ. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, výzkumnou a praktickou. Teoretická část definuje pojem literární výchova a charakterizuje ji v současném RVP ZV. Dále vysvětluje pojmy, jako jsou výukové metody a organizační formy a zároveň je klasifikuje. Vymezuje pojmy kritického myšlení a třífázového modelu …víceAbstract:
The thesis deals with methods of critical thinking in the teaching of literary education at the 1st level of elementary school. The work is divided into three parts - theoretical, practical and research. The theoretical section defines the concept of literary education and characterizes it in the current RVP ZV. It also explains and classifies concepts such as teaching methods and organisational forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivana Šimková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RÝDLOVÁ, Tereza. Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ . Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Třífázový model učení v jazykové složce předmětu český jazyk a literatura
Michaela POC -
Využití třífázového modelu učení ve výuce slohu
Hana Bouzková -
Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech
Irena KOCIÁNOVÁ -
Využití učebního stylu žáka a myšlení E-U-R v hodinách pedagogiky žáků střední školy
Petra HÁJKOVÁ -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Programy na podporu kritického myšlení u dětí mladšího věku s použitím metod RWCT v Městské knihovně Český Těšín
Šildrová Šildrová -
Transformace příspěvkové organizace do jiné právně organizační formy
Pavel Douda -
Integrace vybraných literárních předloh a jejich filmových adaptací do výuky literární výchovy na 2. stupni základní školy
Pavla RAKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva