Bc. Marek Novotný

Master's thesis

Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha

The Impact of the Digital Age on the Management and Marketing of the Sports Club SK Slavia Praha
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha. Cílem práce na základě provedení rešerše odborné literatury a výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu optimalizovat stávající marketingovou strategii klubu SK Slavia Praha. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti sportovního marketingu, fotbalu, sponzoringu a CSR aktivit …more
Abstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing strategy of the football club SK Slavia Prague. The aim of the thesis is to optimize the current marketing strategy of SK Slavia Prague on the basis of literature search and results of qualitative and quantitative research. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts in the field of sports marketing, football, sponsorship and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2022
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní