Profil lázeňského klienta ve vybraných lázních Jihočeského kraje – Magdaléna MALÁ
Magdaléna MALÁ
Diplomová práce
Profil lázeňského klienta ve vybraných lázních Jihočeského kraje
Profile of a Spa Client in Selected Spa of the Region of South Bohemia
Anotace:
Hlavním cílem předkládané práce je vytvoření profilu typického lázeňského klienta ve vybraných lázních Jihočeského kraje. Profil byl vytvořen na základě primárního výzkumu v Lázních Aurora Třeboň, v Bertiných lázních Třeboň a v Lázních Bechyně.Abstract:
The main goal of the master thesis is the creation of the profile of a typical spa client in selected spa of the Region of South Bohemia. The profile was created upon the data of the primary investigation in Aurora Spa in Třeboň, Berta's Spa in Třeboň and Bechyně Spa.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2016
Zveřejnit od: 30. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Schwartzhoffová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALÁ, Magdaléna. Profil lázeňského klienta ve vybraných lázních Jihočeského kraje. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Profil manažera v organizacích poskytujících sociální služby
David MAŠÁT -
Profil domácího návštěvníka Jihočeského kraje
Marie UJCOVÁ -
Profily návštěvníků vybrané destinace cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Klára Lisayová -
Etický kodex a postoj ke klientovi se zaměřením na cestovní ruch
Martina Pecháčková -
Projekt vytvoření nabídky služeb cestovního ruchu Zlínského kraje při změně spotřebitelského chování tuzemského klienta
Antonín Václavík -
Vztah Čechů k lázeňství a jeho význam pro cestovní ruch
Michaela MARŠÁNOVÁ -
Aktivní a sportovní cestovní ruch
Petra Lavická -
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Adéla Petránková
Název
Vložil
Vloženo
Práva