Aplikace netradičních hraček a jejich využití u žáků základní školy speciální – Jitka Suchová
Jitka Suchová
Bakalářská práce
Aplikace netradičních hraček a jejich využití u žáků základní školy speciální
Application of unconventional toys and their use for pupils at primary special school
Anotace:
Bakalářská práce ukazuje možnosti aplikování netradičních hraček u dětí základní školy speciální. V teoretické části jsou představeny speciální vzdělávací potřeby žáků, vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, didaktika a metodika a dále hra a hračka ve vývoji dítěte.V praktické části je popsána nabídka speciálních hraček, které lze využít pro podporu rozvoje žáků se speciálními vzdělávacími …víceAbstract:
The Bachelor thesis presents the options for using unconventional toys with students in special primary schools. The theoretical section introduces the special needs of students at special primary schools, education of students with special educational needs, didactics and methodology, and play and toys in children’s development.The practical section describes the range of special toys that can be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miroslava Javorská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Differentiated Instruction Strategies in Inclusive Classes for Students with Learning Disabilities
Tinatin Chitorelidze -
Test-retest reliabilita české verze dotazníku PESEISD-A (Physical Educators' Self-Efficacy Toward Including Students with Disabilities-Autism)
Gabriela ADÁMKOVÁ -
INTENTIONS OF CHINESE PRESERVICE PHYSICAL EDUCATORS TOWARD TEACHING STUDENTS WITH DISABILITIES
Yun LI -
Překlad dotazníku Physical Educators' self-efficacy Toward Including Students With Disabilities-Autism do českého jazyka
Helena ŠNEVAJSOVÁ -
Využití artefiletických prvků při práci s žáky s kombinovanými vadami
Petra NĚMCOVÁ -
Využití canisterapie u žáka s kombinovaným postižením
Denisa Šramelová -
Volnočasové aktivity u žáků s kombinovaným postižením na základní škole Daneta
Adéla Šubrová -
Formy sociální integrace na Základní škole speciální a jejich vliv na rozvoj komunikačních dovedností u dětí s kombinovaným postižením
Lucie Šťastná
Název
Vložil
Vloženo
Práva