Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele – Monika Peňázová
Monika Peňázová
Bakalářská práce
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
The impact of the marketing mix on consumer behaviour
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vlivu marketingového mixu na chování spotřebitele a jeho implementaci v rámci skutečného podniku. Teoretická část začíná seznámením se základními marketingovými pojmy, dále se blíže zabývá marketingovým prostředím, kupním chováním spotřebitele včetně marketingového výzkumu a marketingovým mixem 4P. Poslední teoretická kapitola pojednává o marketingu kulturního dědictví. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the influence of the marketing mix on consumer behaviour and its implementation within a real company. The theoretical part starts with an introduction to basic marketing concepts, and then it deals with the marketing environment, marketing mix 4P and consumer buying behaviour, including marketing research. The last theoretical chapter deals with the marketing of cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14098
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Janečková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané kulturní památky
Zuzana ULLMANNOVÁ -
Marketingový mix Podkrušnohorského technického muzea
Monika Chloubová -
Kulturní turismus na zámcích na řece Orlici a jejich marketingový mix
Alžběta Kudelková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023