Bc. Martina POLÁCHOVÁ

Master's thesis

Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB

Marketing strategy of ČSOB Insurance Company PLC, the Member of ČSOB Holding
Abstract:
Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB" je charakterizovat tvorbu marketingové strategie ve službách, jejíž specifikace vyplývá z nehmotné povahy každé poskytované služby. Pomocí nástrojů marketigového mixu provést analýzu stávající strategie ČSOB Pojišťovny a navrhnout vhodné změny či doporučení, keré by jí mohly pomoci při naplnění stanovené vize …more
Abstract:
The objective of the thesis called "Marketing Strategy of ČSOB Insurance Company PLC, the Member of ČSOB Holding" is to describe marketing strategy formation in sevices whose specification results from an intangible character of each provided service. Then to carry out an analysis of ČSOB Insurance current company strategy by means of marketing mix tools and to put forward appropriate changes or recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 11. 5. 2015
Identifier: 1887

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POLÁCHOVÁ, Martina. Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.