Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB – Bc. Martina POLÁCHOVÁ
Bc. Martina POLÁCHOVÁ
Diplomová práce
Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB
Marketing strategy of ČSOB Insurance Company PLC, the Member of ČSOB Holding
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB" je charakterizovat tvorbu marketingové strategie ve službách, jejíž specifikace vyplývá z nehmotné povahy každé poskytované služby. Pomocí nástrojů marketigového mixu provést analýzu stávající strategie ČSOB Pojišťovny a navrhnout vhodné změny či doporučení, keré by jí mohly pomoci při naplnění stanovené vize …víceAbstract:
The objective of the thesis called "Marketing Strategy of ČSOB Insurance Company PLC, the Member of ČSOB Holding" is to describe marketing strategy formation in sevices whose specification results from an intangible character of each provided service. Then to carry out an analysis of ČSOB Insurance current company strategy by means of marketing mix tools and to put forward appropriate changes or recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 11. 5. 2015
Identifikátor:
1887
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁCHOVÁ, Martina. Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Zdeňka Eichlerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila