Paretovo pravidlo a jeho využití v marketingu – Bc. Martin Beránek
Bc. Martin Beránek
Diplomová práce
Paretovo pravidlo a jeho využití v marketingu
Pareto’s rule and its utilization in marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá Paretovým pravidlem a jeho využitím v oblasti online marketingu a rozhodovacích procesech. Teoretická část se soustředí především na oblast marketingu, Paretova pravidla a jak je chápáno. Dále charakterizuje analytické nástroje, které jsou využity v praktické části diplomové práce. Hlavním cílem práce je analyzování marketingového prostředí ve vybrané firmě a následné doporučení …víceAbstract:
This theses focuses on Pareto principle and its utilization in marketing and decision making processes. The theoretical part of the paper is mostly used to describe the marketing area itself, Pareto principle basics and the way i tis understood. These chapters also further characterise analytic tools, used in the practical part of this theses. The main objective is an analysis of the marketing environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uwiil/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová